Moj dober prijatelj in sodelavec v službi je bil človek, ki se ni bal izzivov. Ko je podedoval hišo v središču mesta, je bil odločen, da jo bo prodal kar sam, brez pomoči agencije. Bil je prepričan, da prodaja nepremičnine ne more biti tako zahtevna, da je ni bi mogel sam izvesti. Bil je mnenja, da narediš oglas, pokažeš hišo in najdeš kupca, da zmore sam.
A kmalu je ugotovil, da vse le ni tako preprosto kot si je predstavljal. Najprej je pripravil oglas in ga objavil na različnih spletnih portalih. Siguren je bil, da bodo klici kar deževali, vendar pa je v dveh tednih dobil le dve povpraševanji, pa še ta dva kupca sta hotela hišo videti bolj iz radovednosti kot pa iz resnega interesa po nakupu. Pa se ni dal. Vztrajno je organiziral oglede, odgovarjal na razna vprašanja in skušal prepričati kupce, da je njegova hiša prava izbira. Toda vsakič, ko so odšli so imeli izgovore, da je predraga, da je potrebno preveč obnove, da je slaba lokacija. In še in še. Po nekaj mesecih, ko prodaja nepremičnine še vedno ni bila uspešna je začel izgubljati potrpljenje. Hiša mu je postajala breme, računi so se kopičili, pa še pravilno ni znal oceniti tržne vrednosti hiše. Prijatelji smo mu prigovarjali, da naj posel preda agenciji, ki je prodaja nepremičnine njena primarna dejavnost. Sprva je okleval, saj ni želel plačati provizije. Ko je sam spoznal, da brez strokovne pomoči prodaja nepremičnine ne bo šla kot si je želel, je le poklical lokalno agencijo. Agenti so prevzeli nadzor, najprej realno ocenili vrednost hiše, nato pa pripravili profesionalne fotografije in marketinški načrt.
Presenečen je bil, kako hitro je agencija našla zelo resne kupce. V manj kot mesecu dni je hiša dobila novega lastnika, prijatelj pa spoznal, da bi si prihranil kar nekaj časa in živcev, če bi že takoj na začetku posel predal strokovnjakom.